منتدي محبي نادي 6 أُكتوبر الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

خصص هذا المنتدى للحوار بين أعضاء النادي ومحاربة الفاسدين الجهلاء بأمور العمل العام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ

elfourira
mahmoudhardware
Wael Abdulla
ممدوح محمد محمد إبراهيم
الحق أقول
سيد عثمان محمد
كرومبو
سحس بوند
الدكتور
وليد عبد الحميد
صبري النجار
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 9:46

والله عندي فكرة
يديني المخالفات دي و طالما هو مش قادر يجيب حق النادي اوعدك اني هعرف اجيبه
ولكني اعتقد انه لن يفعل علشان المصالح و حضرتك عارف

عموماً مفيش فايدة
استاذ شديد
تليفوني 0127002630
يا ريت تكلمني و اوعدك محدش هيعرف انت مين
elfourira
أحد أعضاء الملتقي
elfourira

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 26 فبراير 2009 - 21:41

[center][b]السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اسمحولى يالمشاركة فىما تبدونه من آراء
اولا : استاذ وليد
اولا من حق حضرتك ان تختلف مع اي حد مهما كان هوه مين
و من حقك و من حقى و من حق كل عضو ان يقول رأيه فى اي موضوع يخص النادي
و من حقك و من حقى و من حق اي عضو ان يستعلم عن اي موضوع يخص النادي
و ذلك لأن النادي ملكية عامة.....و لكن مع الاحتفاظ بالاسلوب الائق...انا يمكن لا اعرف اي حد فى المجلس(معرفة قريبة) لم تسنح لى الفرصة فى التعرف على اعضاء المجلس...و لكن الاحاديث و اللآراء المتداولة كفيلة بأن تجعلني ارسم الخطوط العريضة للشخصيات
و اسمحلى ان اختلف مع حضرتك فى الجمله ديه:
يعني حتى رئيس مجلس الادارة مش قادر يشغل السكرتارية
دي تبقى خيبة قوي

و الجملة ديه:(فيها ايه لو حضرة الباشا المحترم الكبير رئيس مجلس الادارة قدم استقالته)

مش من الائق ان نقول هكذا على الرئيس اللذى انتخبناه بمحض ارادتنا..و حتى لو لم نتخبه فليس من الائق ان نقول كده على أي رئيس
لأن ديه فى نظري شتيمة، و تهكم على شخصة،؟

و ديه تضعف من جدية ما نناقشة من موضوعات، و تدى الفرصة للمؤيد انه يغلطنا و المعارض انه يتطاول بالمزيد.
و احنا عاوزين نناقش المواضيع بموضوعية و معرفة ابعاد كل موضوع و اظهار سلبياته ان وجدت و ايجابياته ايضا
ده واجبنا نحن الاعضاء ان تكون كلمتنا مسموعة و أراءنا يؤخذ بها؟، و ان نكون العيون التى تري ما لا يراه الآخرون
و لن يتحقق ذلك الا اذا كان الاسلوب لا يؤخذ علينا.Smile

تحياتي ليك ..و اتمنى ما يكونش رأي زعلكSmile

ثانيا:ايه موضوع لمياء سمير ديه؟؟؟
هيه من كلامكم عرفت انها مش عضوة
طيب دخلت مع عضو يعنى و عملت مشكلة؟
ولا ايه موضوعها بالظبط
لأن اللى بيتقال كتير و حضرتك عارف ان فيه كتير من الناس بيبقى عاوز جنازة ويشبع فيها لطم.
Neutral
ساعات يا استاذ وليد معرفتك ببعض المخالفات لا يحتم عليك التصرف السريع
لابد من دراسة كل الخطوات و العواقب...و ليس بالضرورة انه تقصير او تهاون فى حقوق النادى
انا لما كنت فى وظيفتى و الآن ربة منزل
لما كانت بتقع تحت ايدي مخالفات .. كنت بنتظر للوقت المناسب اللى يخليني لما استخدم ما لدي
مالاقيش حد يعارض اويحابي او يداري او..او....لازم الاول اسد المنافذ اللى ممكن يتدخلى منها و بعدين اطلع اللى تحت اديا
بس ما اقوله ليس بالضرورة ما يفكر فيه اي مسؤل و تحت ايديه مخالفات
و لكنى بفكر بصوت عالى
و ده لأنى لمست من حضرتك حبك الشديد للنادى و غيرتك عليه و على مصالحة
مثلى و مثل كثير من الاعضاء
تحياتيSmile Neutral Neutral
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 26 فبراير 2009 - 22:32

الله الله الله
استاذ ايه
فوريرة
والله اسم جميل بس اسم على مسمى
فوريرة صحيح حضرتك سيبت كل اللي في المنتدى و المواضع الكثيرة اللي فيه و بتدافع عن رئيس مجلس الادارة علشان ايه هو الرئيس
ده سبب مهم و يجب وضعه في الاعتبار بعد كده بس السبب ده هو اللي مودينا في داهية في كل دول العالم المنتقدم بيشتموا الرئيس و بيتهكموا عليه علشان كده هما شعب يستحقون العيش بكرامة اما نحن فلا طالما نفكر بمثل هذه الطريقة المتخلفة و يا ريت يا فوريرة باشا تشوف موضوع مهم غير ده تتكلم فيه زي موضوع مؤجر صالة الاسكواش اللي مستولي عليها و مبيدفعش كهربتها و زي صالة المنازلات اللي غرقت و محدش سما عليها وزي حاجات كتير و سيب رئيس مجلس الادارة يدافع عن نفسه
على فكرة انا تقريبا كل يوم مع رئيس مجلس الادارة اما على التليفون او في النادي و هو عارف رايي كويس فيه و في المجلس الموقر سيد قراره
و ملحوظه
مش هغير رايي ده ولا طريقتي
ملحوظة تانية
مش عارف ليه حاسس انك واحد اعرفه
elfourira
أحد أعضاء الملتقي
elfourira

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 27 فبراير 2009 - 8:15

السلام عليكم
استاذ وليد
اولا انا سيدة
ويمكن اكون فى عمر والدتك
و انا لازلت اتصفح مواضيع المنتدى
و اقرأ المواضيع
و سوف اعلق على كل موضوع و على التعليقات بتاعته
اما بخصوص الأسلوب فلك الحرية انك مش تغيره...بس انا بقول رأي
و كون انك على اتصال دائم مع رئيس مجلس الادارة...فيمكن ان تكون الصورة لديك ادق(ربما)
اما عن موضوع صالة الاسكواش
فلقد علمت من مصدر موثوق فيه ان مشكلته كانت قبل الرئيس الحالى و تم حلها
و كون ان سيادتك مش تعرف النتيجة اللى وصلها الموضوع فده مش معناه انه المشكلة لازالت قائمة
اماا عن صالة المنازلات فلازت اجمع خيوطها حتى لا اتهم احد بالباطل
هكذا علمنا ديننا
ام عن انى القبك بالاستاذ
فده برضه لأن اهالينا علمونا اننا نحترم الصغير قبل الكبير
و شكرا ليك على وصفى بالتخلف
بس برضه انا سيدة فى عمر والدتك
تحياتي
كرومبو
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 27 فبراير 2009 - 16:26

مع تحياتي للسيدة فوريةا
أما السيد وليد فهو للأسف كلمنجي ومشفناش منه حاجة أتعملت ولو حتي زي ما بيقول علاقته كويسة برئيس المجلس كان خلاه عمل حاجة في موضوع معتز ولمياء سمير وهو علي حد علمي كلم المحامية ود أشرف وعرف منهم الموضوع بالكامل وكمان كان علي الأقلل رد عليه رئيس المجلس في موضوع التليفزيونات والدش اللي في الإدارات مكانش رئيس المجلس مزق هذه المذكرة أمام مدير النادي وقاله سيبك من الكلام الفاضي ده هو وليد أيه دخله
وأبقى قابلني لو عرفت تعمل حاجة بعلاقاتك وإن كان كلامي كدب يوريك أصل الورقة اللي هو قدمهاعلشان التليفزيونات وياريت يفوق بقه......
كرومبو
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 27 فبراير 2009 - 16:29

أقترح تخصيص موضوع للسيد/ وليد عبد الحميد ونسبنا من المواضيع المهمة زي موضوع أ/ صبري النجار وتفحل معتز وسلبية رئيس المجلس bounce
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد 1 مارس 2009 - 9:54

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 41103428
إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 52704946
الاستاذ العزيز كرومبي
اقصد كرومبو
تحياتي
شكرا على وصفي بالكلمنجي هذا شرف لا ادعيه
على الاقل بتكلم
اما موضوع رئيس مجلس الادارة كان خلاني عملت حاجة في موضوع معتز ليه هو انا قاضي ولا محامي انا عضو نادي عادي خالص اقدم مذكرات مبردوش عليها اصلاً بس محاول و يكفيني هذا الشرف
اما بخصوص علقتي برئيس مجلس الادارة هي كويسه اه علشان هو راجل محترم و فيه فرق بين كونه كاشخص و كونه رئيس مجلس ادارة النادي لكنه رجل محترم في النهاية
و بخصوص تمزيق مذكرة التليفزيون هذا من حقه مفيش مشاكل يمزق زي ما هو عايز بس في الاخر ردوا عليها طبعا رد ينقط بس ردوا
و بخصوص علاقاتي للاسف انا مليش علاقات في النادي خالص كلها كلهم بالنسبة لي اصدقاء في النادي من رئيس مجلس الادارة الى اصغر عامل في النادي
استاذ كرمبو يكفيني انا واحد من اللي بيني و بينه علاقة زي مبتقول قال لي كفايك بقه خنقتني
قال هذا لعضو نادي
هذا الشخص سوف يكون في يوم من الايام مدير للنادي
و شكرا
كرومبو
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 2 مارس 2009 - 1:41

علي فكرة الرد ده أنت مسألتش عليه الا بعد موصلك ردي بدليل التاريخ المحرر علي الرد وتاريخ طلبك،،،،،،وعلي العموم مفيش مشكلة لكن أنك تسمح لحد يقولك أنك خنقته ده موضوع يرجع لمدي قبولك لهذه العبارة من عدمه حتي لوكان ههههههيبقي مدير النادي لا قدر الله وأبقي قابلني ،،،،،،،،،،،،،في الحلقة الجاية
الدكتور
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 2 مارس 2009 - 16:08

يا جماعة نهدأ شوية
أنا شايف الأستاذ وليد وغيره بيحاولوا كل واحد بطريقته
انا بقي غيركم خااااالص
شايف ان مادامت الأغلبية تريد شيء فهو يتم بصرف النظـر عن مصلحة النادي
أما رئيس النادي فهناك الكثير الذي لا يعرفه أحد ، يجعله لا يستطيع أن يفعل
أكثر مما يفعل

صدقوني
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 3 مارس 2009 - 10:50

اولاً اشكر الاستاذ المهندس محمد طاهر على ما قدمه لي من مساعدة للحصول على ردود من ادارة النادي على مذكراتي التي اخذت من الوقت الكثير حيث قام المهندس طاهر على مدى يوم كامل من الاتصالات و المناقشات و قامت سكرتيرة مخصوص بمتابعة الردود على مستوى ادارات النادي جميعا كما قام اللواء اشرف نائب مدير النادي و المدير القادم للنادي بلاهتمام الخاص بالرد على موضوع التليفزيون الموجود بالمكاتب فقط كما قام الاستاذ مدير ادارة المتابعة بتكرار ما اعرفه من ردود و لم يقدم لي اي جديد
المهم
من هذا اليوم تبين لي مدى سوء و تردي المستوى الاداري التنفيذي للنادي و علشان كده راحوا خدو الايزو
يظهر ان الايزو ده دواء بيخدوه علشان يشتغلوا كويس
ثانياً اشكر الاستاذ كرومبو على ما قدمه لي من مساعدة على تذكيري بما قدمته من مذكرات بصراحة اصلي نسيت انا قدمت ايه كما اشكره على اقتراحه بتخصيص موضوع لي باسمي فهذا شرف على صدري ان اكون من متصدري عناوين المنتدى فكم كنت اتمنى ان اشكره شخصيا
ثالثا و ردا على الاستاذ حقاني شديد و هذا ليس كلامي و لكنى مرسال حيث يقول الراسل ( هناك في سكرتارية المجلس اكثر من شخص حضرتك تقصد اي واحد فيهم - لا يوجد دليل على قولك بشان عدم استطاعة رئيس المجلس في نقل اي شخص من السكرتارية حيث ان جميع من يعمل بالسكرتارية يحترمونه و يقدرونه و اذا تبين لهم انه لا يريد احداً منهم فانهم سوف يبادرون بطلب نقلهم فوراً احتراما له و لان هذا سوف يكون جو سيء لبيئة العمل) الى هنا انتهى الرد و ارجوا من الاستاذ حقاني شديد ان يترك الموظفين الغلابة في حالهم و ان يهتم بالقطط السمان ! تعلم قصدي انا عارف
رابعاً الاستاذة القديرة فوريرة تحياتي
اولا ان احترم حضرتك مين اللي قال اني لا احترمك احترمك من كل قلبي و عقلي يكفي ان حضرتك تجاوبتي مع مشاكل النادي و ابديتي برأيك غير الكثيرين في النادي
ثانيا: اختلاف الرأي ........ و حضرتك عارفة باقي الجملة
و انا اكن كل احترام لشخص و اكرر لشخص المهندس طاهر و لكن هناك فرق بين كونة شخص و بين منصبه كرئيس للنادي فانا ضد الكثير من القرارات و الاجراءات التي تتخذ في النادي و اخرهذه القرارات ( الايزو ) انا لست مع تطوير العمل بأخذ الشهادات و لكن تطوير العمل يكون بالتدريب و اختيار المدير ذو الكفاءة و ليس صاحب الحظ او الوسطة او المجلس
بخصوص صالة الاسكواش لم ينتهي الامر بالنسبة لي على الاقل فهل يعقل ان يكون قيمة الكهرباء الذي يدفعها المؤجر تكون 300 او 400 جنيه فقط ( انا بدفع 750 جنيه في الصيف ) فما بالك بهذا الصرح هل تعتقدي سيادتك انه سوف يترك هذه الصالة عند انتهاء عقده لا اظن و كذلك لن يفعل مؤجر اسطبل الحصنة و انا اقصد كلمة اسطبل مش اللفة ب 5 جنيه و الحسابة بتحسب و الله دا حرام فنحن ناخذ القشور من منشأت تكلفت الملايين من اموال اعضاء النادي في حين تبحث لجنة تنمية الموارد عن 5 جنيه من فلان و 5 جنيه نوفرها من علان
كيف يصرف النادي على منشأت لا يستطيع ادارتها و النادي في امس الحاجة مثلا لحمام سباحة و ملاعب للكرة و صالة للجمباز و البالية
عموما انا اشكر جميع من يساهم في المنتدى و من يتكلم عن النادي و من يكتب اي شيء
يريد به الخير للنادي
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

العمل/الترفيه : إستشاري أعمال كهرو ميكانيكية وإدارة مشروعات

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 3 مارس 2009 - 15:22

أستاذ/ وليد
أحسنت ولا فضّ فـــــــوك
ولكن أين الأصوات الجميلة التي لم نعد نسمعها
أين صوت الأستاذ/ سامح فوزي؟
أين تعليقات الأستاذ/ أحمد مكي والأستاذ/ محمد بصلة
أشكرك على حسن اهتمامك بأمور النادي يا وليد
الدكتور
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس 2009 - 20:22

وليد عبد الحميد كتب:
اولاً اشكر الاستاذ المهندس محمد طاهر على ما قدمه لي من مساعدة للحصول على ردود من ادارة النادي على مذكراتي التي اخذت من الوقت الكثير حيث قام المهندس طاهر على مدى يوم كامل من الاتصالات و المناقشات و قامت سكرتيرة مخصوص بمتابعة الردود على مستوى ادارات النادي جميعا كما قام اللواء اشرف نائب مدير النادي و المدير القادم للنادي بلاهتمام الخاص بالرد على موضوع التليفزيون الموجود بالمكاتب فقط كما قام الاستاذ مدير ادارة المتابعة بتكرار ما اعرفه من ردود و لم يقدم لي اي جديد
المهم
من هذا اليوم تبين لي مدى سوء و تردي المستوى الاداري التنفيذي للنادي و علشان كده راحوا خدو الايزو
مستوي الأداء الاداري منهار منذ ما يزيد عن العامين والبركة في الباشا اللي راح وسابها خرابة ، والمهندس محمد طاهر له معنا حوالي خمس أو ستة أشهر لاغير والمجلس ليس معه فماذا تنتظر يا صديقي ؟؟
يظهر ان الايزو ده دواء بيخدوه علشان يشتغلوا كويس
حبيب الملايين الأستذ وليد .. الأخ / رضا عامر صرف كتير اوي علي الأيزو دي .. وعشان النادي ياخدها دفع 37000 جنيه تقريبا
ثانياً اشكر الاستاذ كرومبو على ما قدمه لي من مساعدة على تذكيري بما قدمته من مذكرات بصراحة اصلي نسيت انا قدمت ايه كما اشكره على اقتراحه بتخصيص موضوع لي باسمي فهذا شرف على صدري ان اكون من متصدري عناوين المنتدى فكم كنت اتمنى ان اشكره شخصيا
ثالثا و ردا على الاستاذ حقاني شديد و هذا ليس كلامي و لكنى مرسال حيث يقول الراسل ( هناك في سكرتارية المجلس اكثر من شخص حضرتك تقصد اي واحد فيهم - لا يوجد دليل على قولك بشان عدم استطاعة رئيس المجلس في نقل اي شخص من السكرتارية حيث ان جميع من يعمل بالسكرتارية يحترمونه و يقدرونه و اذا تبين لهم انه لا يريد احداً منهم فانهم سوف يبادرون بطلب نقلهم فوراً احتراما له و لان هذا سوف يكون جو سيء لبيئة العمل) الى هنا انتهى الرد و ارجوا من الاستاذ حقاني شديد ان يترك الموظفين الغلابة في حالهم و ان يهتم بالقطط السمان ! تعلم قصدي انا عارف
لالالالا Very Happy حكاية انهم غلابة دي مش صحيح وحكاية تسريبهم معلومات حكاية مؤكدة واللي حماهم من المهندس محمد طاهر أغلبية المجلس ، والنادي كله عارف الحقيقة ، أما طلبهم للنقل فهذا غير وارد نظرا للمزايا التي يحصلون عليها في مكانهم سواء مزايا مادية أو عينية Laughing ، أما القطط السمان فهذا حديث آخر وربنا يقوينا عليهم .
رابعاً الاستاذة القديرة فوريرة تحياتي
اولا ان احترم حضرتك مين اللي قال اني لا احترمك احترمك من كل قلبي و عقلي يكفي ان حضرتك تجاوبتي مع مشاكل النادي و ابديتي برأيك غير الكثيرين في النادي
ثانيا: اختلاف الرأي ........ و حضرتك عارفة باقي الجملة
و انا اكن كل احترام لشخص و اكرر لشخص المهندس طاهر و لكن هناك فرق بين كونة شخص و بين منصبه كرئيس للنادي فانا ضد الكثير من القرارات و الاجراءات التي تتخذ في النادي و اخرهذه القرارات ( الايزو ) انا لست مع تطوير العمل بأخذ الشهادات و لكن تطوير العمل يكون بالتدريب و اختيار المدير ذو الكفاءة و ليس صاحب الحظ او الوسطة او المجلس
بخصوص صالة الاسكواش لم ينتهي الامر بالنسبة لي على الاقل فهل يعقل ان يكون قيمة الكهرباء الذي يدفعها المؤجر تكون 300 او 400 جنيه فقط ( انا بدفع 750 جنيه في الصيف ) فما بالك بهذا الصرح هل تعتقدي سيادتك انه سوف يترك هذه الصالة عند انتهاء عقده لا اظن و كذلك لن يفعل مؤجر اسطبل الحصنة و انا اقصد كلمة اسطبل مش اللفة ب 5 جنيه و الحسابة بتحسب و الله دا حرام فنحن ناخذ القشور من منشأت تكلفت الملايين من اموال اعضاء النادي في حين تبحث لجنة تنمية الموارد عن 5 جنيه من فلان و 5 جنيه نوفرها من علان
كيف يصرف النادي على منشأت لا يستطيع ادارتها و النادي في امس الحاجة مثلا لحمام سباحة و ملاعب للكرة و صالة للجمباز و البالية
عموما انا اشكر جميع من يساهم في المنتدى و من يتكلم عن النادي و من يكتب اي شيء
يريد به الخير للنادي
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس 2009 - 22:30

حقاني شديد كتب:

حبيب الملايين الأستذ وليد .. الأخ / رضا عامر صرف كتير اوي علي الأيزو دي .. وعشان النادي ياخدها دفع 37000 جنيه تقريبا

دفعنا 37000 جنيه Exclamation bounce
ولماذا لم يدفع رضا عامر هذا المبلغ شخصياً لمصنع البلاط عنده ليحصل على شهادة الجودة ؟ Suspect
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 5 مارس 2009 - 9:34

اصدقائي الاعزاء بالمنتدى الكريم
اولا اشكر الاستاذ حقاني على إطرائه الكريم بكلمة حبيب الملايين الف شكر
ودليل على هذه الكلمة ما حدث معي داخل حجرة مجلس الادارة يوم السبت الماضي عندما كنت ابحث عن ايجابات لمذكراتي المقدمة
فما كان من الاستاذ العظيم وحيد حمدي الا انه قال لي
(على فكرة احنا مش ملزمين نرد عليك في حاجة .و عايز تسالنا في حاجة ابقى اعمل جمعية عمومية .هذه هي الحالة الوحيدة اللي نرد عليك فيها و احنا بنرد بس كده جدعنة)
ايه رايكم في الجدعنة دي
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 5 مارس 2009 - 11:59

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 18733904
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 9 مارس 2009 - 19:02

استاذي العزيز صبري النجار
بمناسبة اسم الموضوع الذي بعدنا عن مضمونه تماما و هو( انتقاد المهندس صبري النجار لنشر دعاية مكتبة ادى الى ايقافه و التحقيق معه ) علمنا ان حضرتك تحولت الى لجنة فض المنازعات ماذا حدث بعد ذلك بعد مرور كل هذا الوقت
تحياتي
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 9 مارس 2009 - 19:10

آسف يا أستاذ صبري حيث انني لم أستطع الصبر على انتظار رد حضرتك
فاتصلت بالمهندس طاهر حيث سوف يكون عنده الخبر اليقين بصفته فقال لي انه قد استلم مذكرة لجنة فض المنازعات التي تفيد بانتهاء المنازعة
فالف مبروك
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: حاطب بن أبي بلتعة   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 11 مارس 2009 - 17:28

mahmoudhardware كتب:
[img]https://6octoberclub.ahlamontada.com/[/img][img]https://6octoberclub.ahlamontada.com/إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Page1hy8.th[/img]

ولكم جزيل الشكر

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Page2hm5.th
تفاصيل ما جاء بهذه المذكرة أو الخطاب المؤرخ في 11/11/2008 لم يعلم بها أحد من زملاء كاتبها، حتى نشرها الأستاذ/ حسام رفعت ضمن 13 ورقة وزعها على إدارات النادي وموظفيه يوم 15/2/2009
وهذا التصرف من كاتب الخطاب يشبه موقف حاطب بن أبي بلتعة الذي أرسل خطاباً إلى قريش في مكة، دون علم زملائه وهم يتأهبون في المدينة لفتح مكة، فقال له الرسول صلى الله عليه وسلم ، بعد ان علم بالخطاب عن طريق الوحي وأحضره سيدنا علي:
( يا حاطب ما هذا )
إقرأ التفاصيل في
على رابط
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 13 مارس 2009 - 2:37

كيف يصلنا في 25 يناير 2009 بالبريد الإلكتروني أدناه محضر إجتماع بتاريخ 20/8/2008 بتوقيع حسام رفعت ، رغم أن السيد المهندس/ محمد طاهر قد أصبح هو رئيس مجلس الإدارة منذ نجاحه في أغسطس 2008 وأصدر محضر الإجتماع رقم 1 في سبتمبر وحدد آليات العمل بالمنتدى ؟ لماذا الجموح وتخطي رئيسه من أجل دعايته الانتخابية ؟
ثانياً: لماذا أعطى حسام رفعت لنفسه الحق في كتابة منصب رئيس مجلس الإدارة ؟ ألم يكن مجرد عضو مجلس إدارة يتولى شؤون النادي حتي ينتخب الأعضاء رئيساً؟ أليس من حقنا ان نكرر مقولتنا له: الصدق الصدق يا حـســام ؟
هل سيوزع على المصلين بالمسجد وعلى الموظفين بالنادي أوراقاً فيها صورته الملونة ليقول إنه لم يفعل ذلك ؟

--- On Sun, 1/25/09, admin <6octoberclub@live.com> wrote:

From: admin <6octoberclub@live.com>
Subject: �� ��� ������� ��� ���� ...... ����
To: alsalhy4all@yahoo.com
Date: Sunday, January 25, 2009, 1:15 PM

السادة أعضاء النادي الأعزاء

بناءا ً علي قرار مجلس الإدارة

رقم 26 غير عادي

بتاريخ 20/8/2008 م الأتي :

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Untitl10

برجاء :

1- عدم دخول الموقع إلا لأعضاء النادي

فقط ويتم التأكد من ذلك عن طريق مدير

إدارة نظم المعلومات .

2- السماح للسيد / مدير نظم المعلومات

بحذف ما يسيء لأي عضو من أعضاء

النادي بإسمائهم أو أشخاص أعتباريين

أو الإساءة باللفظ للنادي

3-حذف كل ما يخص الإنتخابات
أو التصويت عليها
4- توجيه إنذار للمستخدم الذي يخالف هذه
التعليمات وفي حالة التكرار لن يسمح له
بالمشاركة في المنتدي
(( سيغلق حسابه ))

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
إدارة المنتدي

صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 13 مارس 2009 - 2:56

??? ??? ???? ???? ??? ?????? ?????????? ?????? ?????? ?

???? ???? ?? ??????? ????? ???? ??????? ???? (T) ??? ???? ??????
????? ?????? ???? 6 ?????? ???? ??? ???????? ?? ??????? _ ???? ??????

Saturday, February 14, 2009 9:59 AM

From: "hossam_club@bernasos.com"

To: tarek@cu.edu.eg, tarek_el_bialy@yahoo.com, tarek_kh90@yahoo.com, TarekAborrakab@yahoo.com, tarekaborrokab@yahoo.com

????? ?????? ???? 6 ?????? ???? ??? ???????? ?? ??????? - ???? ??????.mdi (1140KB)

ÑÓÇáÉ áÃÚÖÇÁ äÇÏí 6 ÃßÊæÈÑ ÑÏÇð Úáì ÇáÅÝÊÑÇÁ ãä ÇáãåäÏÓ _ ÕÈÑí ÇáäÌÇÑ
الزيني بركات
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 13 مارس 2009 - 19:59

هو الأستاذ حسام فين ؟؟؟؟ Exclamation

انا قريت كل المشاركات للأخوة الأعضاء

ومالقتش له أي رد علي أي حد في أي موضوع

الا اللي يخصه بس

هو مدير الأمن والولد الصبي بتاعه اللي اسمه عبد الحميد ده

مش مصيبة ونزلت علي دماغ النادي ؟؟

هو محمد طاهر وعبد اللطيف حيفضلوا كده يحاربوا طواحين الفساد لوحدهم ؟؟؟

ولا لازم تكون في مناسبة عشان يوزع صوره وبياناته علي الناس من باب الدعاية ؟؟

عموما أهي مرة يا حسام ومش حتتكرر
وليد عبد الحميد
عضو فعال
وليد عبد الحميد

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 19 مارس 2009 - 15:47

وليد عبد الحميد كتب:
آسف يا أستاذ صبري حيث انني لم أستطع الصبر على انتظار رد حضرتك
فاتصلت بالمهندس طاهر حيث سوف يكون عنده الخبر اليقين بصفته فقال لي انه قد استلم مذكرة لجنة فض المنازعات التي تفيد بانتهاء المنازعة
فالف مبروك

ا
رجو من المهندس العزيز صبري النجار كما تعودنا منه نشر اصل مذكرة الصلح حتى نتمكن من معرفة ما توصلت اليه لجنة فض المنازعات بالنادي و شكراً
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 19 مارس 2009 - 16:53

شكراً يا أستاذ/ وليد على حسن اهتمامك بامور النادي
ف الحقيقة لم يصلني رد رسمي من النادي حتى الآن ، ولكن علمت من وسيط خير ، يشهد له بالمساعي الحميدة، أخرني مشافهةً أن السيد المستشار/ عبد الناصر خطاب، مقرر لجنة فض المنازعات قد سلم تقريره رسمياً للنادي، وأن التقرير تضمن فقرة تنص على بطلان قرار إيقاف صبر النجار، وما كان لهذا القرار أن يتم
ولكنّ أحداً لم يخبرني رسمياً من النادي حتى مساء اليوم الخميس 19 مارس 2009

شكراً على اهتمامك يا أستاذ/ وليد
واحد مخنوق
أحد أعضاء الملتقي

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 19 مارس 2009 - 19:44

gdagjkdg dg dg a dgd dg dgd g
dgdkjgalkdgk
dgag dgd
da gada
صبري النجار
أحد أعضاء الملتقي
صبري النجار

مُساهمةموضوع: رد: إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ   إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 20 مارس 2009 - 5:06

أستاذ/ مخنوق
ما هذا ؟
هل أصابك داء الخنّــــاق ؟

إنتقاد المهندس صبري النجار لنشرِ دعايةِ مكتبةٍ أدى إلى إيقافه والتحقيق معهُ
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» رداً علي مزاعم المهندس صبري النجار
» رداً علي رد مزاعم المهندس صبري النجار
» ملف البلتاجى
» مدير الأمن والفضيحة والتحقيق
» لماذا يا بشمهندس صبري